hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 467
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-14

Exkluzív interjú Papp Andrással és Papp Jánossal, a Manna ABC tulajdonosaival.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-27

Budapest kapcsolja be a vérkeringésbe az eurázsiai startupokat.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-22

Pici pötty Magyarország a chipstérképen.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-12

A gyár megépítése 33 milliárd forintba került.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-09

A cég a 250 órás túlórakeretet sem használja ki.

#6
Store Insider
2018-12-18

Crowe FST: 20 millió forinttal is büntetheti az adóhatóság a kapcsolt vállalkozásokat!

#7
Store Insider
2018-11-22

A hazai gyógynövényeknek az exportértékesítés mellett jelentős a belföldi piaca is.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-16

A fogyasztók néhány kategóriát kivéve általában inkább részesítenek előnyben nagy cégeket.

#9
Store Insider
2018-10-31

Létrejött az országonkénti jelentések (CBCR) cseréjéről szóló megállapodás hazánk és az USA között.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-10-02

A pékek a fehér- és a félbarna kenyeret, illetve a vizes zsemlét is veszteséggel adják át a kiskereskedőknek.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.