hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 527
#1
Store Insider
2019-03-21

Így lehet hatékonyabb a munkaerő megtartása.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-13

Így reagáltak a cégek a Cafeteria csomagot érintő változásokra.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-21

2018 első kilenc hónapjában a mezőgazdasági cégek a feketén foglalkoztatott munkavállalók 6 %-át alkalmazták.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-17

Idén a sütő- és cukrászipari tevékenységet folytató vállalkozások körében fog célvizsgálatokat tartani.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-16

Már tesztelhető az ügyintézést segítő továbbfejlesztett mobilapplikáció.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-15

Sok járulékos előnnyel jár a legalacsonyabb fizetés értékének megemelése.

#7
Store Insider
2019-01-14

Megállapodott az Auchan a 2019-es béremelésről a Kereskedelmi Alkalmazottak Szakszervezetével.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-09

Nagy mértékben nőtt a kínai munkásoknak kiadott munkavállalási engedélyek száma.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-09

A cég a 250 órás túlórakeretet sem használja ki.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-11-14

A Great Place to Work® 2018 elismerése után az Aon Legjobb Munkahely címét is elnyerte a cég.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.