hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1164
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-05-19

Kína élelmiszeripari készletezésre szólította fel az élelmiszeripari vállalatokat a járvány második hulláma okán.

#2
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2020-05-15

Így dolgozhatnak külhoni idénymunkások a mezőgazdaságban.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-14

Az Atradius egyik elemzése szerint 2020 első félévében 6,3 százalékponttal zsugorodik a globális GDP.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-05-14

Az öt pályázó közül a Solutions Communications kapta a megbízást.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-12

A családi vállalatok jóval ellenállóbbak a külső környezeti tényezőknek. 

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-11

Bevezették az unióban magántárolási támogatást a marhahúságazat egyensúlyának megőrzése érdekében.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-08

A szervezet szerint világszerte mérséklődik a gabonafelhasználás

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-08

A koronavírus-járvány március második felétől komoly hatással volt a csoport működésére.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-07

Kamarai kezdeményezésre lehetővé válik a határon túli idénymunkások foglalkoztatása.

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-04-30

Az Unilever 15 milliárdos beruházással bővíti a Domestos magyarországi gyártóbázisát.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.