hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 234
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-12-06

Interjú az Agrosprint Zrt. vezetőivel, idősebb és ifjabb Fülöp Gáborral.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-26

A gazdasági ágazatok közül a feldolgozóipar fluktuációja a legmagasabb.

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-11-15

Az esemény célja, hogy a figyelem középpontjába állítsa a kereskedelmet.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-11-12

Ültetvények tűnhetnek el - a technológiai fejlesztések szükségszerűek.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-11

A COOP számos dolgozójának munkáját díjazták az Európai Kereskedelem Napján.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-06

A webpiac térnyerése csupán egy a faktorok között.

#7
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-11-06

A hazai élelmiszerkereskedelmi statisztikák jól mutatják, hogy itt az önkiszolgáló kasszák ideje.(x)

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-04

Az élelmiszer-értékesítés területén a zöldséges, vagy a halas boltok eladói keresik a legkevesebbet.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-04

A világgazdasági helyzet romlása és az EU-transzferek hatásának kifulladása miatt mérséklődhet a lendület.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-31

A hatékonyabb munkaerőpiaci pozíció elérését segítő konferenciát rendez a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.