hirdetés
2020. július. 12., vasárnap - Izabella, Dalma.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 259
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-02

Az érettségi utáni napokban indul meg a tömeges jelentkezés a nyári munkákra.

#2
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-05-19

Kína élelmiszeripari készletezésre szólította fel az élelmiszeripari vállalatokat a járvány második hulláma okán.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-08

A szervezet szerint világszerte mérséklődik a gabonafelhasználás

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-27

Az EB álláspontja a munkavállalók tagállamok közötti szabad mozgásáról.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-04-27

Az önkiszolgáló kasszák használatát az Országos Kereskedelmi Szövetség is javasolja.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-04-23

Továbbra sincs ember mezőgazdasági feladatokra - hosszabb távon a munkaerő kiváltása a járható út.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-06

9 pontos javaslatcsomagot dolgozott ki a BKIK a vállalkozók állami megsegítéséhez.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-06

Több mint 200 ezer francia jelentkezett idénymunkásnak a mezőgazdasági tárca felhívására

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-03-31

Elindult az élet Kína legnagyobb kikötőiben - átfogó kereskedelmi elemzés.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-20

A kormányok rengeteg különböző intézkedést hoznak a csődközeli állapotba került cégek megsegítéséhez.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.