hirdetés
2020. augusztus. 14., péntek - Marcell.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 278
#1
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2020-07-27

A nyugdíjasok viselik a legrosszabbul.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-07-23

Erdélyi vállalkozások is indulhatnak idén a díjért.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-07-22

Hogyan lehet kezelni a munkaerő optimalizálást ilyen vészterhes időkben?

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-07-22

BNP Paribas Cardif: jóval motiváltabban dolgozunk a válság hatására és az állásunkat is jobban féltjük.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-07-16

Hogy elkerüljük a kiégést, sprint helyett inkább maratonra érdemes felkészülni.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-16

A pandémia okozta bizonytalanságok globális szinten beárnyékolják a középtávú mezőgazdasági kilátásokat.

#7
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-07-13

1300 forinttal drágább egy átlagos nagybevásárlás, mint tavaly ilyenkor.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-07-07

A humántőke fejlesztése soha nem volt olyan időszerű, mint most.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-16

Álláskeresési térkép segíti a koronavírus miatt állás nélkül maradtakat.

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-06-02

A koronavírus a bérjegyzéket is megmarta, ennek jelei a statisztikából is kiolvashatók.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.