hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 158
#1
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-04-29

A hazai sütőipar nyeresége megduplázódott az elmúlt 5 évben.

#2
Store Insider
2019-03-14

Az EKD támogatásról szóló kormányrendelet módosítása, ami több szempontból is kedvező.

#3
Store Insider >> pályázat
2019-01-02

Élelmiszer-feldolgozó és borászati üzemek fejlesztéséhez pályázhatnak anyagi támogatásra a jelentkezők.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-04

Van olyan uniós ország ahol több, mint 300 százalékkal nőtt az export.

#5
Store Insider
2018-11-15

A visegrádi országok közös fellépését szorgalmazza a hazai logisztikai szakma.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-11-13

141 kkv részesült a támogatásból.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-13

Az uniós kereskedelmi megállapodások hozzájárulnak a növekedéshez.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-10-12

Az akcióterv célja a fenntartható fejlődés biztosítása mellett az éghajlatváltozás kihívásainak kezelése is.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-07-24

A munkaerő-piaci program pályázati időszaka 2018. július 23-tól 2018. szeptember 10-ig tart. 

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-06-19

A tengergazdasági beruházásokat is támogatnák az elkülönített, 6,14 milliárd eurós keretből.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.