hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1165
#1
Store Insider
2019-03-21

Így lehet hatékonyabb a munkaerő megtartása.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-20

Tavaly Magyarországon a bruttó átlagkereset 337 500 forint volt.

#3
Store Insider
2019-03-18

Az Ekol alapítója visszavásárolta cégének részvénytöbbségét.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-13

Így reagáltak a cégek a Cafeteria csomagot érintő változásokra.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-13

Az élelmiszeripari gépeket előállító cég a helyi gyártócsarnokába verbuvál munkaerőt a központon keresztül.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-28

Közösen indított el aláírásgyűjtési akciót a NAK és a MAGOSZ.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-25

A megfelelő képesítéssel rendelkező dolgozók utánpótlása akadozik a szektorban.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-15

Átlagosan 15 százalékkal lesznek magasabbak a fizetések.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-12

Az adónem szabályozásában kedvező változásokat hozott a szociális hozzájárulási adóról szóló új törvény.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-08

A cég egymás után háromszor kapott „AAA” minősítést a CDP-től.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.