hirdetés
2020. július. 11., szombat - Nóra, Lili.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1371
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-07-07

A humántőke fejlesztése soha nem volt olyan időszerű, mint most.

#2
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-07-02

A UPS 18. alkalommal adja ki éves fenntarthatósági jelentését.

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-07-02

Megújuló energiából juthat versenyelőnyhöz a Gallicoop a világpiacon.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-24

A járvány hatására még jelentősebb fenntarthatósági lépéseket vár a társadalom a nagyvállalatok részéről.

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-06-23

Interjú Alberto di Leóval, az Unilever Magyarország ügyvezető igazgatójával.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-22

2019-ben magyarországi történetének legjobb évét zárta a vállalat.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-18

Hipermarket kategóriában „Az Év Boltja” cím büszke tulajdonosa idén a tatai INTERSPAR lett.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-17

Vegyszermentes zöldségtermesztési megoldások kidolgozására nyert támogatást a Zöldségmag Kft.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-17

A nyári munkát vállaló tanulók a közteherviselés szempontjából felnőttnek számítanak.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-16

Álláskeresési térkép segíti a koronavírus miatt állás nélkül maradtakat.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.