hirdetés
2020. augusztus. 14., péntek - Marcell.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 782
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-08-13

250 új, kereskedelmi, logisztikai és informatikai munkahelyet létesít az ALDI Magyarországon.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-08-10

Egy év alatt radikálisan megváltoztak a vállalatok elvárásai a céges flották terén.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-08-07

Sok cégnél maradhat meg a home office és a csökkentett munkaidő.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-08-07

A Henkel erőteljes általános üzleti teljesítményt nyújtott a COVID-19 világjárvány jelentős hatása ellenére.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-31

A vállalat a járványhelyzet ellenére is növelni tudta a forgalmát.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-29

Változnak a közeljövőben az európai uniós élelmiszer-higiéniai szabályozások.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-07-29

Több mint 75 millió forintnyi szünidei támogatást biztosít munkatársainak az áruházlánc.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-07-23

Erdélyi vállalkozások is indulhatnak idén a díjért.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-07-22

Hogyan lehet kezelni a munkaerő optimalizálást ilyen vészterhes időkben?

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-07-22

BNP Paribas Cardif: jóval motiváltabban dolgozunk a válság hatására és az állásunkat is jobban féltjük.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.