hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 17
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2015-10-05

Számos új szolgáltatást és terméket terveznek bevezetni a magyar piacon. 

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2013-04-12

A Mystery Shopping felmérés eredménye szerint a Mammut a legjobb bevásárlóközpont. A második legjobban szervezett bevásárlóközpont az Europark.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2011-10-19

Idén újra ünnepélyes keretek között díjazták a GfK Hungária Piackutató Intézet által 2010-ben alapított Call Center Díj verseny legjobbjait.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2011-10-06

Új mérési-fejlesztési technológia a GfK Hungária és az Európa Tréning együttműködésében.

#5
Store Insider >> rovataink >> reklámok
2011-08-11

A GfK Hungária 2010-ben alapította a Top 10 Call Center versenyt, melynek díjait próbavásárlók értékelése alapján ítél oda minden évben a legjobb telefonos ügyfélszolgálatok számára.

#6
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem >> SPAR, INTERSPAR
2011-06-16

Az Élelmiszer szaklap 13. alkalommal rendezte meg a food és non-food ágazat szereplőit  megszólító Szakma Napja rendezvényét, amelynek idén a "Sikerre hangolunk" címet adta. A második nap összefoglalóját itt olvashatja, fotógalériával!

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2011-05-16

A megkérdezett ügyfelek negyede hiányolta, hogy nem mosolyognak az eladók – derül ki egy felmérésből. A mosolyfelmérés átlagértéke 75 százalék volt: a portugálok kerültek a dobogó legfelső fokára 94 százalékkal, míg hazánk a 16. helyen végzett.

#8
Store Insider >> karrier
2011-05-07

Idén is megméri és összehasonlítja a GfK Hungária a magyarországi szolgáltatók ügyfélkiszolgálását. A tavaly alapított díj az idén tovább bővül.

#9
Store Insider
2010-09-02

Jelenleg Magyarországon a cégek egy része évente összesen mintegy százezres nagyságrendben végez próbavásárlást a jobb ügyfélkiszogálás érdekében.

#10
Store Insider XVIII. évf. 7-8. szám
Store Insider >> rovataink >> márkák
2010-08-10

Milyen aktuális nemzetközi trendek figyelhetők meg a Magyarországon a Mystery Shopping területén? Malonyai Katalin, a Mystery Visit ügyvezető igazgatója válaszol. 

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.