hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 919
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-17

Jelentés készült a mezőgazdasági és élelmiszeripari termékek exportjának és importjának tavalyi alakulásáról.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-10

Az Agrárminisztérium és a nyúl terméktanács szerint túl kevés vágóállatot tenyésztenek a szektorban.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-09

Minden ötödik növényvédő szer bizonytalan eredetű lehet a gazdák szerint.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-08

A magyar fél az élelmiszeriparra a vízgazdálkodásra és a mezőgazdaságra helyezte a hangsúlyt.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-03

Februárban a kiskereskedelmi forgalom 8,4 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbit.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-01

Szavazzanak kedvenc boltjukra!

#7
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-21

Kettős minőség az EU-ban.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-14

Értékben 5,5 százalékkal bővült a napi fogyasztási cikkek magyarországi piaca 2018 utolsó negyedévében.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-13

Az élelmiszeripari gépeket előállító cég a helyi gyártócsarnokába verbuvál munkaerőt a központon keresztül.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-08

Úgy néz ki, nekik például kedvezni fog az új uniós költségvetési ciklus.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.