hirdetés
2020. július. 15., szerda - Henrik, Roland.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 57
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-17

A változtatás többek között az élelmiszerlánc-felügyeleti hatóság jogkörét is bővíti.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-24

A felsőoktatási intézmény is felkerült az Európai Élelmiszerbiztonsági Hatóság nemzetközi listájára.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-12-19

Kis mennyiségben, saját fogyasztásra szánt zöldség- és gyümölcsfélék behozhatóak hazánkba.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-28

Az Európai Parlament hozzájárult az uniós-ukrán kereskedelmi megállapodás módosításához.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-25

A hivatal szakemberei Kecskeméten és Dunaföldváron végeztek ellenőrzéseket.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-25

Az élelmiszerlánc szereplőit is érzékenyen érintené, ha Nagy-Britannia megállapodás nélkül lépne ki az EU-ból.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-04

Szigorodó növényegészségügyi előírásokhoz kell igazodniuk az EU-n kívüli országokból érkező utazóknak.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-25

Az Európai Unió az elmúlt években felülvizsgálta az 1977 óta működő rendszert.

#9
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-04-15

Magyarország és Szerbia hatalmas potenciállal rendelkezik az IT szektor és a mezőgazdaság területén.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-11

Hazai élelmiszeripari szereplők értékelnek - 130 milliárd forint a tét.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.