hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 103
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-10

A svéd áruházlánc vegán húsgolyók fejlesztésébe kezdett.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-09

Számos tényező rózsás közeljövőt vetít előre a szegmens számára.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-30

Az élelmezéshez is hasznosítható szén-dioxid-mentesítő rendszert talált fel egy nagy-britanniai startup.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-25

Tudósok megfigyelték, hogy a mediterrán diétán élő majmok nem fogyasztják el az összes eléjük tett táplálékot.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-18

Márkamánia a cukorsokk és az online bevásárlás korában.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-04

Pillanatnyilag a cég 59 amerikai éttermében lehet hozzáférni a szendvicshez.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-12

Országos kutatásban vizsgálták a hazai fogyasztók folyadékbevitellel kapcsolatos szokásait.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-07

Növényi alapú élelmiszerekkel bővül a cég szortimentje.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-07

Ázsiában hódít a Te-Food blockchain-alapú megoldása.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-26

Ügyes fogás!

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.