hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 138
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-10

Már kapható a növényi alapú fagyasztott hal- és rákpogácsa.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-23

3+1 dolog, amit nem tudtunk a növényi étrendről.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-16

Árpa alapú tejalternatívát árul az USA-ban egy Take Two Foods nevű cég.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-19

Fenntartható csomagolást fejlesztett ki az eldobható műanyag edények kiváltásához egy hongkongi cég.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-13

A növényi alapú élelmiszerek a mindennapi kiegyensúlyozott étrendünkbe ugyanakkor szintén beilleszthetőek.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-30

Öt pontba szedve.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-04-21

Hamisítási praktikákról rántja le a leplet a Wessling.

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-04-16

A Danone több módon is segíti a rászorulókat; a vállalat a dolgozóiról sem feledkezik meg.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-03-13

Exkluzív beszélgetés Burján Csabával az Unilever Food Solutions South East Europe  managing directorával.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-06

A különböző állati eredetű élelmiszerek másolatairól beszélünk.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.