hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 379
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-09-17

A ketchupok Szupermenta tesztje rávilágított a jelölések hibás gyakorlatára.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-17

Uniós rendelkezést fogadtak el az élelmiszerláncban alkalmazott kockázatértékelés átláthatóságáról.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-28

A hektikus időjárás kissé megtépázta az ültetvényeket.

#4
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-08-21

A megszokottnál 20-25 százalékkal kevesebb, 25 ezer tonnányi lehet a hazai termés körtéből.

#5
Store Insider
2019-08-13

Nyáron fokozottan fontosak a higiénés konyhai alapszabályok: a friss táplálékokat a baktériumok is kedvelik.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-02

Az Európai Élelmiszerbiztonsági Hatóság ellenőrizte a boltban kapható élelmiszerek károsanyag-tartalmát.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-25

Itthon és globálisan is jól teljesít az ágazat.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-19

Az európai átlaghoz hasonló elvek alapján hozzák meg honfitársaink is élelmiszer-választási döntéseiket.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-09

Az országok garmadáján átívelő ellenőrző-hadjáratokban a magyar hatóságok is tevékenyen részt vettek.

#10
Store Insider
2019-06-28

Már szedik: jó termés várható kajszibarackból.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.