hirdetés
2020. február. 19., szerda - Zsuzsanna.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 391
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-02-07

A Wessling szakembereinek előadása a Sirha Budapesten. 

#2
Store Insider
2019-12-13

WESSLING HappyFish projek: a hazai halat, különösen a pontyot nyugodtan a kosarunkba tehetjük.

#3
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-12-05

Nagyvállalati partnerekkel erősítve indul az első hazai agrárinkubátor program.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-12-04

Az Európai Parlament szakbizottsága elégtelennek találta a beporzó rovarok védelméről szóló javaslatot.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-19

A szakértők egyetértettek abban, hogy a rovarok 2018-as, tömeges elhullását nem egyetlen tényező idézte elő.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-05

A Dunától keletre fekvő borvidékeken is neki kezdett a pusztításnak az FD fitoplazma.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-29

A Szupermenta teszt során a Nébih szakemberei összesen 11 terméket ellenőriztek.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-24

Az Európai Parlament túl engedékenynek találta a méhek védelmét célzó európai bizottsági rendeletet.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-10-21

A mikroorganizmusok fontos szerepet játszanak az élelmiszer-biztonságban. Mire kell figyelnünk?

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-18

A mennyiség tételes átvizsgálása két napon át tartott a Nébih szakembereinek.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.