hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 362
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-12

Egyre kedvezőbbek a feltételek a tűzelhalást okozó baktérium fertőzéséhez.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-11

A kár megelőzése érdekében a gombaölő szeres permetezés javasolt.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-09

Minden ötödik növényvédő szer bizonytalan eredetű lehet a gazdák szerint.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-03

A Nébih megkezdi a tájékoztató és adatbekérő levelek postázását az érintett termelők részére.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-27

DON toxin szennyezettsége miatt két zabkása már a legelején elbukott a Nébih terméktesztjén.

#6
Store Insider
2019-03-22

A magyar mezőgép-piac 2018-ban is dinamikusan növekedett, ezzel rekordforgalmat ért el.

#7
Store Insider
2019-03-18

Tavaly a 390 gyanús tételből, amelyik Kínából érkezett, 17 százalék valóban szennyezettnek bizonyult.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-13

Példának okáért egyelőre illegális a tevékenység.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-01

9 különböző márkájú menstruációs tölcsért tesztelt a fogyasztóvédelmi szervezet.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-19

A vállalat vezérigazgatója szerint a piaci környezet 2019-ben kihívást jelent majd a cégnek.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.