hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 4713
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-19

Tavaly például összesen 27 millió ilyen terméket foglaltak le az uniós vámhatóságok.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-09-19

A szervezet becslése alapján idén tíz éve nem látott lassúsággal fog bővülni.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-18

Nem könnyű megállapítani, hogy környezetvédelmi szempontból ideális esetben kinek mit kellene ennie.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-17

A papíralapú termékek eladása ezzel szemben ugyanilyen kis mértékben, de növekedést mutatnak.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-09-16

Az idei második negyedévben is bővült a kártyás fizetések mértéke - közölte az MNB.

#6
Store Insider
2019-09-13

A fogyasztói szokások olyan gyökeres változása új kihívások elé állítják a csomagolóipart.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-09-12

7,7 százalékkal bővült a napi fogyasztási cikkek magyarországi piaca 2019 második negyedévében.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-09-12

130 százalékkal bővült az alkoholmentes radlerek forgalma. 

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-12

A vizsgálatok alatt többek között 7200 hétéves általános iskolás testtömegét és testmagasságát is megnézik.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-09

Így is hasít.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.