hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 4874
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-26

Egy tanulmány szerint a kategória piacának értéke 2027-re akár a tízmilliárd dollárt is elérheti.

#2
Store Insider >> rovataink >> innováció
2020-02-26

A magyar kkv-k az innováció területén lemaradásban vannak, de most segítséget kaphatnak a fejlődésükhöz.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-20

A főként zöldségfeldolgozással és tartósítással foglalkozó cég két telephelyén is bővítette kapacitását.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-02-19

Egészség, környezetvédelem, állatjogok.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-17

A folyó termelőfelhasználás volumene 0,6 százalékkal, árai átlagosan 3,3 százalékkal emelkedtek.

#6
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2020-02-14

A változásoknak is köszönhető, hogy a horgászlétszám több mint 150 ezer fővel bővült az elmúlt években.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-14

2019-ben a vállalat három hazai gyára túlszárnyalta előző évi teljesítményét.

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-02-14

Az Európai Bizottsághoz írtak: Európa élen jár a szabályozásban, de nem nyújt mindenre megoldást.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-14

A világszinten is jelentős politikai és sportesemények a szegmens növekedését idézhetik elő.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-13

Digitális Információ Szolgáltatás és Technológia Fejlesztés címmel tartott konferenciát a NAK.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.