hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 49
#1
Store Insider
2019-03-22

A magyar mezőgép-piac 2018-ban is dinamikusan növekedett, ezzel rekordforgalmat ért el.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-05

Tavaly a hazai agrárteljesítmény növekedése meghaladta a világ élelmiszer-termelésének bővülési ütemét.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-07

Két nap alatt elbírálják a 45 millió alatti hitelkérelmeket.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-09-10

Tisztújító közgyűlést tartott a Magyar Gazdakörök és Gazdaszövetkezetek Szövetsége.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-09-18

Az agrárgazdaságért felelős államtitkár is beszédet mondott a Földművesek Napján megtartott rendezvényen.

#6
Store Insider
2017-09-07

Eddig 343 ezer hiteligénylést nyújtottak be, és 258 ezren már használják is a kártyát.

#7
Store Insider
2017-06-16

A beruházások kedvezően hatnak az ágazat versenyképességére, egyúttal a gazdák pozitív jövőképét is jelzik. 

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-01-20

Az érintett központi szervezetek egy részénél már február 1-én bevezetik az elektronikus eljárásmódot.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-01-17

Az indok, hogy a nem teljesítő kkv-hitelállomány ne rontsa a hitelezési teljesítményt jelző referenciamutatót.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-01-09

28 milliárd forinttal már meg is emelték az üzletember cégének alaptőkéjét.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.