hirdetés
2020. július. 12., vasárnap - Izabella, Dalma.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 557
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-07

Meghirdette innovációs versenyét az agrárkamara.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-01

A forgalmazható italmárkák körének korlátozását tiltó törvénymódosítási javaslat számos jogi kérdést felvet.

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-06-29
Costa Coffee esettanulmány: a járvány okán a fogyasztói szokások is átalakultak: a kávézók helyett az otthoni kávéfogyasztás került előtérbe.
#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-25

Július 1-jén életbe lép a NAV online adatszolgáltatási kötelezettség.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-25

Kutatás: nem csökken a hatékonyság távmunkával.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-24

A járvány hatására még jelentősebb fenntarthatósági lépéseket vár a társadalom a nagyvállalatok részéről.

#7
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-06-23

Interjú Alberto di Leóval, az Unilever Magyarország ügyvezető igazgatójával.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-17

Tízezer négyzetméter alapterületű új logisztikai raktárközpont épül Debrecenben.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-04

A sokszínűség és az egyenlő esélyek mellett kampányol a vállalat. 

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-25

50 milliárd forint keretösszegű pályázatra nevezhetnek vállalkozások.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.