hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 114
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-07-20

Az idei évi beruházásokkal összesen 100 Coop üzlet működik majd napelemes technológiával.

#2
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-07-02

Megújuló energiából juthat versenyelőnyhöz a Gallicoop a világpiacon.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-18

Hipermarket kategóriában „Az Év Boltja” cím büszke tulajdonosa idén a tatai INTERSPAR lett.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-20

Nyolc pontból álló Klíma- és természetvédelmi akciótervet mutatott be a magyar állam.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-20

Hetedik alkalommal hirdette meg helyi közösségeket támogató pályázati programját a Tesco.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-07

Ismét Energiatudatos Vállalat címet tanúsító védjeggyel ismerték el a COOP Gazdasági Csoport fejlesztéseit.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-05

Az áruházlánc üzleteiben már csak a képzelet szab határt az alkotásvágynak.

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-10-30

Rekordnagyságú harmadik negyedéves árbevételről számolt be pénzügyi gyorsjelentésében az LG.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-10-21

Mennyire fontos a vásárlóknak, hogy környezettudatos cég termékét válasszák? 

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-15

A létesítményt fedő üvegfelületek szimbolikusan emlékeztetnek majd a víz különböző halmazállapotaira.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.