hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 421
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-20

A globális lakosság egészségi állapotának javítását célzó vállalást tett 12 élelmiszeripari cégóriás.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-14

Forgalomgeneráló csupasz termékek: ahol bevezették, megnőtt az eladás.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-09

Izabela Wajnert vette át a cég Nescafé üzletágának irányítását.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-07

Az anyák napi küzdelmeire világít rá anyák napi televíziós hirdetésében a vállalat.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-26

Növelnék a sertésfeldolgozó ismertségét.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-25

A csokoládé a Matcha tea közkedvelt ízvilágát hozza el a magyar fogyasztókhoz.

#7
Store Insider >> rovataink >> reklámok
2019-04-15

A Nestlé termékeit is tartalmazó Instagram posztok pár nap alatt több mint 50,000 emberhez jutottak el.

#8
Store Insider
2019-04-15

Az ügynökségi és banki szektorból is van új belépő.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-12

Egy új javaslat komoly tehertől szabadítaná meg az élvezeti cikket forgalmazó cégeket.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-01

Szavazzanak kedvenc boltjukra!

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.