hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 440
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-17

A világ egyik legnagyobb élelmiszeripari cége kiadvánnyal segít csökkenteni a műanyag hulladék mennyiségét.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-10-16

50 tonna élelmiszert szállított az élelmezési világnapi konvoj.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-10-07

Az Unilever, a Tesco és a Nestlé vezet a világban a húspótló termékek forgalmazásában.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-27

Egy tanulmány elismeri a cégek erőfeszítéseit, hogy fenntarthatóan működjenek, de némi hiányérzete is van.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-26

A két cég közös akciója az Élelmiszerbank bevonásával segít a nélkülözőknek.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-09-13

A Nestlé vállalja, hogy 2050-ig nullára csökkenti üvegházhatású gázkibocsátását.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-09-12

A Nestlé megnyitotta az élelmiszeriparban egyedülálló csomagolástechnikai kutatóintézetét

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-08-14

Ajánlásokat fogalmazott meg a Magyar Édességgyártók Szövetsége. 

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-08-07

A Nestlé egyelőre csak Japánban újít.

#10
Store Insider
2019-07-26

Lehet, hogy nem is olyan nagy baj!

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.