hirdetés
2020. augusztus. 14., péntek - Marcell.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 464
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-31

A vállalat a járványhelyzet ellenére is növelni tudta a forgalmát.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-14

Úgy tűnik, nem csak a csokoládé miatt sötétbarna az ital.

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-06-23

Interjú Alberto di Leóval, az Unilever Magyarország ügyvezető igazgatójával.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-16

A svájci cégóriás sem hagyja figyelmen kívül a folyamatosan változó fogyasztói és étkezési szokásokat.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-10

A személyi változások a cég kettő magyarországi üzletágát érintik.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-27

A Nestlé felmérte, miként alakulnak az étkezési szokások a járvány idején.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-22

A próbaidőszak első fázisában népszerűnek bizonyultak a berendezések.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-06

2020 májusától Ivana Ljubičić tölti be a pozíciót.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-15

Környezetvédelmi szempontból szuperképességekkel rendelkező enzimet hozott létre egy tudóscsapat.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-08

Munkatársainak anyagi biztonsága és az egészségük megőrzése kiemelten fontos a vállalat számára.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.