hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 458
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-22

A próbaidőszak első fázisában népszerűnek bizonyultak a berendezések.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-06

2020 májusától Ivana Ljubičić tölti be a pozíciót.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-15

Környezetvédelmi szempontból szuperképességekkel rendelkező enzimet hozott létre egy tudóscsapat.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-08

Munkatársainak anyagi biztonsága és az egészségük megőrzése kiemelten fontos a vállalat számára.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-30

Nélkülöző családokat és egészségügyi dolgozókat is támogat az édességgyártó.

#6
Store Insider >> rovataink >> reklámok
2020-03-26

Most nincs megállás: a marketing kiemelt feladata ma az, hogy motorizálja a gazdaságot.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-11

Nestella a leggyakoribb témák mellett az egész termékkínálatban széleskörű ismeretekkel rendelkezik.

#8
Store Insider
2020-03-06

A Nestlé megerősítette azon vállalását, hogy egyharmadával csökkenti az újonnan gyártott műanyagok felhasználását.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-05

A Nescafé 3in1 kampányának középpontjába az online beszélgetésekből eredő félreértések kerültek.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-20

Gyovai Györgyi a magyarországi Nespresso vezetői székéből érkezik a vállalathoz.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.