hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 411
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-21

Kettős minőség az EU-ban.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-04

Újabb tanúbizonyságát adta a környezettudatosság iránti elkötelezettségének a Nestlé.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-25

Rekordértékesítést könyvelhetett el 2018-ban a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-20

A Matcha zöld teás KitKatet az ázsiai államban kapható rengeteg variáció egyik legkelendőbb változata ihlette.

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-02-15

Hat év óta először gyorsuló ütemben nőtt a Nestlé svájci élelmiszeripari konszern bevétele.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-31

A továbbiakban többek között a cég Food Üzletágát is új szakember vezeti.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-28

Egy új projekt jelentősen mérsékelheti a fogyasztói egyutas csomagolások mennyiségét.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-22

Dr. Tompa Gábor cégen belülről érkezett, 2003 óta dolgozik a svájci vállalatnak.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-17

A vállalat felgyorsítja a műanyaghulladék leküzdésére irányuló intézkedéseit.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-11

Értesülések szerint az üzem Magyarországra költözik.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.