hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 13
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-08-21

Hogyan lehet ma piaci szereplőként megfelelni a perszonalizációnak?

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-08-14

Interjú Becker György reklámpszichológussal.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-14

A negyedik hónapban a Kométa, a Globus és az Obi hirdetése birizgálta meg leginkább az agyidegeket.

#4
Store Insider
2019-05-15

Synetiq neuromarketing elemzés a márciusi leghatásosabb reklámokról: a család és otthon témájú hirdetések találnak be legjobban.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-12

 Az ár hatásánál, van egy sokkal fontosabb szempont: a hűség.

#6
Store Insider
2018-08-10

A Synetiq júniusban is megvizsgálta a hazai reklámvideókat saját módszertanával.

#7
Store Insider >> rovataink >> reklámok
2018-03-07

A piackutató rámutathat arra, amire a legjobb marketinges sem gondolna.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-11-16

Nomen est omen: Kasszás Erzsi 12% forgalomnövekedést hozott a CBA-nak.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2015-11-16

Egy új kvalitatív kutatási igazgató és a média csoport élére egy új vezető is csatlakozott a csapathoz.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2015-10-30

Szaklapunk 2015. október 29-én a Benczúr Hotelben rendezte meg idei utolsó konferenciáját, az Élelmiszer Akadémiát. A nagy sikerű, teltházas rendezvény az innovációk szerepét igyekezett körbejárni, különös tekintettel annak a piaci sikerre való hatására, lehetőségeire, illetve a fogyasztók újdonságokra történő reagálására.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.