hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 16
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-28

Az Egyesült Királyságban szervezett kampány a vevők vásárlási szokásainak megváltoztatását célozza.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-03

Sonka- és pizza aromájú testvéreit is magával hozta.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-05

Az Emirates ettől függetlenül egész évben rengetegféle csokis finomsággal örvendezteti meg az utasokat.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-30

Brandet épít a Napra Forgó Kft.

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-16

Édességek a polcon nagy forgalommal: az egészséges snackek hajtják a piacot.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-01-04

Az Év Boltja szakmai zsűrije szakbolt-kategóriában a SUGAR! Design Cukrászdát tartotta díjazásra érdemesnek.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2015-02-24

Az édesség csomagolása a szovjet korszakot idézi.

#8
Store Insider >> borfesztivál
2015-02-04

A magyar borok színe-javát mutatják be az eseményen.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2015-01-15

Főként kávéval üzleteltek a gyanúsítottak.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2013-11-25

A bulival egybekötött díjátadót kedden tartjuk a BMC-ben.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.