hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 251
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-27

A kereskedőknek július 15-től kell alkalmazni jelölést a zöldség és gyümölcs esetében is.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-17

Új intézkedéseivel és vállalásaival az eddigieknél is határozottabban lép fel a klímaváltozás ellen a vállalat.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-20

Az online értékesítési felület használata ingyenes.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-06

Több felkészült iparág sikeresebbnek bizonyult a COVID-19 helyzet kezelésében.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-05

A Dachser korszerű logisztikai megoldásokat kínál az élelmiszerek szállítása területén.

#6
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-04-08

Cofidis Hitel Monitor kutatás: a digitális átállásra nemrég még teljesen másképp néztünk, a  koronavírus óta ez már nem nyitottság kérdése.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-09

2019 középhőmérséklete országos átlagban 12,19 Celsius-fok volt.

#8
Store Insider
2019-12-20

A nyomon követés elkerülhetetlen – váljon a szakértőjévé!(x)

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-12-06

Interjú az Agrosprint Zrt. vezetőivel, idősebb és ifjabb Fülöp Gáborral.

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-11-18

Egész Európában Magyarországon a legalacsonyabb a környezetvédelem ügyének képviselete.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.