hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 30
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-11

De csak a sok éves átlag szintjéig ereszkedett vissza.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-11

2018-ban Magyarországon 392 ezer tonna borszőlőt szüreteltek.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-14

Világszerte nívósnál nívósabb nemzetközi versenyeken díjazzák aranyérmekkel a cég italait.

#4
Store Insider
2019-03-04

Sokáig a Tokaj neve egyet jelentett az édes borokkal, de ma már a száraz borok is méltók a fogyasztók figyelmére.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-11-09

A magyar csúcsborok mellett az öt Premier Cru Château is bemutatkozik a Bordói Novemberen.

#6
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-03

A borárak emelkedése várható a külkereskedelmi folyamatok és a termelési költségek növekedése miatt.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-21

A tíz nevezett borból hét aranyat nyert a Berliner Wine Trophyn. 

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-08

Segítik-e az értékesítést az elismerések? A borversenyes „plecsnik” vitákat generálnak.

#9
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-07

Németország egyik legrangosabb nemzetközi borversenyén nyert a Bognár Pincészet.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-11-09

Ezernél is több érdeklődőt vonzhat a Bordói November.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.