hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 694
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-07-12

Ingerszegény vagy ingergazdag - avagy mire figyel a fogyasztó a boltban?

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-10

A tendencia egyre nagyobb kihívások elé állítja a hazai e-kereskedelmi vállalkozásokat.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-07-10

Változó demográfia, változó vásárlói elvárások a B2B-ben is. 

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-07-09

Új funkcióval, a számlaadatexporttal bővült június közepétől az online számla rendszer.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-07-05

Vevőanalitika és vásárlókövetés: egyre hangsúlyosabb egy cég működésében az adatelemzés és a mesterséges intelligencia. 

#6
Store Insider
2019-06-27

Napi másfél órával több idő a vásárlókra.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-06-20

Még mindig a készpénz a legnépszerűbb fizetési eszköz a magyar online vásárlók körében.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-06-19

A dm termékpályázatot írt ki dmStart! néven. A pályázat célja, hogy új vállakozásokat karoljon föl. (x)

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-06-19

A személyesség jelenti majd a kulcsot a túléléshez - hangzott el a Shop Experience Design Sprinten.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-06-18

Több fontos kereskedelmi, reklám- és marketingszakmai elismerésben részesült a SPAR Magyarország.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.