hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 709
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-09-19

A S.Pellegrino Young Chef kulináris verseny célja a gasztronómia jövőjének támogatása.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-09-19

Új felügyeleti egység az ételautomatáknál, melyeknél már paypassal is lehet majd fizetni. 

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-09-11

Az Auchan itthon forgalmazott saját márkás termékeinek 84 %-át hazai cégekkel fejleszti.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-09-10

Van, hogy a felelősségvállalás beépül a profitcélok mellé, a vállalati „DNS-be”.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-09

Így is hasít.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-08-23

Egyre nagyobb csinnadrattával lehet csak átlépni a fogyasztók ingerküszöbét.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-08-22

Maguknak intézik a bevásárlást az LG háztartási gépei az Amazon rendszerével.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-08-21

Komoly változások jönnek, melyek elsősorban az online és a bankkártyás vásárlást érintik.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-08-21

A 2019-es nyári adócsomag nem várt fordulatot hozott a reklámadó szabályaiban.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-08-21

Hogyan lehet ma piaci szereplőként megfelelni a perszonalizációnak?

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.