hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 673
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-17

Fogyasztói motivációk: kényelem, ár, fenntarthatóság.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-14

Forgalomgeneráló csupasz termékek: ahol bevezették, megnőtt az eladás.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-09

Megváltozik az Alibaba online kiskereskedelmi piactere.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-05-08

A kiskereskedelmi üzletlánc elindította webshopját, a házhoz szállítási szolgáltatás Budapest teljes területén és 49 környező településen érhető el.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-03

Késhet az unión kívülről rendelt csomagok kézbesítése.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-25

Életmódra hangolt vásárlás, fogyasztókra hangolt stratégia - ez az idei FMCG TOP mottója.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-24

Miért érkezik meg nehezebben az FMCG-szektor az online térbe?

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-24

Egyre több pékség és hús-, és hentesáru üzlet zár be Németországban.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-24

Új tulajdonosa van a Dressa.hu-nak.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-18

Bankkártyával csak minden ötödik magyar fizet napi szinten. 

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.