hirdetés
2020. július. 11., szombat - Nóra, Lili.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 825
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-07-08

Hetven százalékkal több rendelésre számít az eMAG Marketplace 2020-ban.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-07-07

Az Aldi idén is támogatja a Bátor Tábort, amelyet most digitálisan rendeznek meg.  

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-27

Hétköznapi termékekben és szolgáltatásokban megjelenő design értékeire hívják fel a figyelmet. 

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-25

Július 1-jén életbe lép a NAV online adatszolgáltatási kötelezettség.

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-06-19

Reacty Digital: idén 950 milliárd forint körül alakulhat a hazai online kiskereskedelmi forgalom.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-19

A cég itthon mostanáig kizárólag internetes értékesítéssel foglalkozott.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-18

A Rossmann már készül. 

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-18

Hipermarket kategóriában „Az Év Boltja” cím büszke tulajdonosa idén a tatai INTERSPAR lett.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-16

Álláskeresési térkép segíti a koronavírus miatt állás nélkül maradtakat.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-12

A netezők csupán 14 százaléka fizet az okostelefonjával.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.