hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 658
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-21

Ezzel a közép-európai régió egyik meghatározó e-kiskereskedelmi vállalata jön létre budapesti központtal.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-20

Tavaly Magyarországon a bruttó átlagkereset 337 500 forint volt.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-19

Hét ország közös nyilatkozatban kérte a termeléshez kötött agrártámogatások növelését.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-08

Új név, új dizájn, bennfentes tartalom - az online oldalunkon is!

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-28

A nagyívű akció során számos szabálytalanságra derült fény az internetes üzletek működésében.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-26

A hagyományos boltok azért még őrzik a bástyáikat.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-26

A Bizottság egyértelmű tájékoztatást kér a kereskedőktől az árakról és az árengedményekről.

#8
Store Insider >> rovataink >> Az Év Boltja
2019-02-22

Ötödször indul Az Év Boltja verseny. További jó hír, hogy a pályázatokat 2019. március 1. 18 óráig várjuk.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-22

Számukra rendkívül fontos lenne, hogy Nagy Britannia ne megállapodás nélkül lépjen ki az Európai Unióból.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-19

A tesztüzemben egyelőre egy kisebb felhasználói kör tud rendelni az áruházlánctól.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.