hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 223
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-09

Jelenléte az üvegpalacknál sokkal kisebb terhet ró a természetre.

#2
Store Insider
2020-06-30

A koronavírus miatt 10%-kal nőtt az európai kisker forgalma. A napi fogyasztási cikkek hazai piaca 18%-kal bővült.

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-06-19

Reacty Digital: idén 950 milliárd forint körül alakulhat a hazai online kiskereskedelmi forgalom.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-10

A kijárási korlátozás csúcsán egyötödével nőtt a sör értékbeli forgalma.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-10

Hosszú idő után először mérséklődött éves szinten a boltok forgalmának volumene.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-11

Házhozszállítás a sarki kisboltból is – így változtatta meg a koronavírus a vásárlási szokásainkat.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-08

Szavazzon kedvenc boltjára!

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-29

Világszerte sokan nehezen viselik el a bezártságot.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-14

6 dolog, amit minden e-kereskedőnek tudnia kellene.

#10
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2020-04-07

A 13. héten csupán 4%-kal bővült a hiper-, szupermarketek és drogériák forgalma.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.