hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 227
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-01

A jövőben erősödni fog az uniós tagállamok versenyhatóságainak együttműködése.

#2
2020-05-30
10:00:00

A Store Insider első letölthető online konferenciája! #FMCGwebkonf - Koronavírus, ami megfertőzte a gazdaságot, avagy a járvány hatásai több szemszögből.
A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

#3
Store Insider >> pályázat
2020-05-29

Új, jelentős értékű pályázati csomagot hirdet az agrártárca.

#4
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2020-05-27

Az amerikai piaci lehetőségekkel ismerkedett öt magyar agrár startup.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-20

Az eseményre online keretek közt fog sort keríteni a szervező.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-11

Ami most kényszernek tűnik, az később akár a kkv-k fejlődését is megalapozhatja.

#7
Store Insider
2020-04-30

Valósítsuk meg együtt online rendezvényét, amely egy videóinterjútól kezdve, webinárium, de akár sajtótájékoztató is lehet. Segítünk a szakmai célközönség elérésében!

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-04-28

Online letölthető konferencia! #FMCGwebkonf - Koronavírus, ami megfertőzte a gazdaságot, avagy a járvány hatásai több szemszögből. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

#9
Store Insider
2020-03-30

A társasági döntések megfelelő előkészítéssel online formában is történhetnek.

#10
Store Insider
2020-03-06

a Start it @K&H inkubátorba jelentkező magyar startupoknak!

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.