hirdetés
2020. július. 12., vasárnap - Izabella, Dalma.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 231
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-07-08

Hetven százalékkal több rendelésre számít az eMAG Marketplace 2020-ban.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-07

Az elmúlt hónapokban a cég hetente szállított salátát a veszélyhelyzet főszereplőinek.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-02

Drive-In átvétellel.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-06-30

Egyelőre Budapesten és 5 vidéki városban, de mint mondták: "a házhoz szállításban rejlő lehetőségeket még messze nem merítettük ki!"

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-06-19

Reacty Digital: idén 950 milliárd forint körül alakulhat a hazai online kiskereskedelmi forgalom.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-05

Népszerű lett az idősek körében is a házhoz szállítás az Allee adatai szerint.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-29

A GfK Hungária több mint 2.700 háztartásban végzett online kutatást a COVID-19 vírus hatásáról.

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-05-28

Koronavírus trendek a közvetlen értékesítésben: egészség, digitalizáció, biztonság.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-26

Március óta számos új webáruház jött létre.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-11

Házhozszállítás a sarki kisboltból is – így változtatta meg a koronavírus a vásárlási szokásainkat.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.