hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 28
#1
Store Insider
2019-02-21

Újabb fejlesztés szükséges az online számlabejelentés jövőbeni teljesítéséhez.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-12-11

A júliustól érvényes változásokkal egyszerűsödtek az elektronikus archiválás szabályai.

#3
Store Insider
2018-10-24

Automatizálás útján bebiztosítható az áfalevonási jog és az ellenőrzés sikeres lezárása.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-17

Gazdaságfehérítés, bürokráciacsökkentés, önkéntes jogkövetés.

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-29

Épphogy lecsengett a GDPR-láz, a vállalkozásoknak újabb kihívásokkal kell szembenézniük.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-08

Érdemes időben felkészülni: kötelező, ha az áthárított áfa meghaladja a 100 ezer forintot.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-02-15

A bevezetése jelentős kihívások elé állítja a vállalkozókat.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-11-27

Minderre az online számlázás jövő nyári bevezetése teremti majd meg a lehetőséget.

#9
Store Insider
2017-07-26

Kicserélt áruk, rosszul lemért zöldségek, téves címre szállítás - íme a Pénzcentrum online bevásárlás tesztje.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-06-19

Domokos László úgy látja, hogy a magyar költségvetés stabilitása lehetőséget biztosít az intézkedésre.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.