hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. május. 06., csütörtök - Ivett, Frida.
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1163
#1
Store Insider >> Kereskedő
2021-05-05

Hol többet, hol kevesebbet pakolgatunk bele a boltokban. De az sem mindegy, mivel hasonlítjuk össze a kosárértékeket a múlthoz képest.

#2
Store Insider >> Kereskedő
2021-05-03

Felmérte a jegybank, milyen hatással volt tavaly a koronavírus-járvány a pénzforgalomra és a fizetési szokásokra. A tapasztalatokról egy új tanulmányban számolt be a Magyar Nemzeti Bank (MNB).

#3
Store Insider >> Kereskedő
2021-05-03

Dél-Koreában már 26 százalék ez e-kereskedelem volumene. Az Alibaba a király, verve az Amazont.

#4
Store Insider >> Kereskedő
2021-04-30

Az online értékesítés kiemelkedő sikereit látva az Euronics úgy döntött, hogy a Kert és barkács termékkategóriába tartozó eszközöket immár a teljes bolthálózatban elérhetővé teszi.

#5
Store Insider >> Márka
2021-04-29

Még gyorsabb, kiszámíthatóbb, rugalmasabbá válik a házozszállítás a Rossmannál: új időkapukat nyitnak, és akár aznapra is házhoz rendelhetők a termékek. Sőt, hétvégén, szombaton és vasárnap is dolgozik a cég új futár csapata – mindezt változatlan szállítási költséggel, akár ingyenesen.

#6
Store Insider >> Kereskedő
2021-04-28

Alig nőtt 2020-ban a kártyás fizetéseket elfogadó szolgáltatóhelyek száma, pedig januártól kötelező az elektronikus fizetési lehetőség ott, ahol már régebben előírták az online pénztárgép használatát.

#7
Store Insider >> Vásárló
2021-04-27

A felhalmozási célú készpénzállomány növekedésével párhuzamosan az elektronikus fizetési szolgáltatások iránti igényt is felerősítette a pandémia.

#8
Store Insider >> Vásárló
2021-04-27

Május első vasárnapja hagyományosan az anyák napja, aznap és az azt megelőző pár napban jelentősen megugrik a virágárusok forgalma.

#9
Store Insider >> Vásárló
2021-04-23

A megváltozott dinamika ellenére ugyanakkor a térségben továbbra is alacsony az elterjedtségi szint, és nagy lehetőségek előtt állnak azon internetes cégek, akik a fogyasztói út optimalizálásába fektetnek.

#10
Store Insider >> Márka
2021-04-22

Az otthoni kávézásra havonta átlagosan egy személy 3000 forintot költ – a megkérdezettek fele így válaszolt a Costa Coffee és a GKI Digital közös, kávézási szokásokat felmérő kutatásában.

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Itt a Store Insider új podcast rovata! Április 22-én startoltunk a #PályázzaProFuturával; a sorozat első része a pályázati lehetőségeket járja körül. A műsor epizódjai hasznos segítséget nyújtanak minden olyan élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek, amely plusz forrásokat keres, illetve szeretne elcsípni egy szeletet a következő hónapokban megjelenő, nagyságrendileg hatszázmil­liárd forint értékű új kiírásokból.

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!

Az élet megállt ugyan, de a toborzás nem: bizonyos ágazatokban ugyanúgy kellett a munkaerő, a kampányok, kiválasztások és interjúk ugyanúgy folytak tovább az elmúlt egy évben is, mégis rengeteg dolog változott. Ennek tanulságait foglaljuk össze május 20-án!

Várjuk a legjobb tartalomalapú megoldásaitokat a Content+Marketing versenyünkre és influencer kampányaitokat az INFLU-ra! Nevezési határidő: 2021. május 21.