hirdetés
2020. július. 15., szerda - Henrik, Roland.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 3899
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-14

A luxuscikkek piacán ugyanakkor hiányoznak a pénzes vevők.

#2
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-07-14

Kilenc Velencei-tó környéki településen indult el a SPAR online shop házhoz szállítása.

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-07-14

A magyarok 66%-a vásárolt divatterméket online a koronavírus-járvány idején.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-13

Rendkívül népszerűnek bizonyult az OMV által is támogatott torna.

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-07-13

Nem adják tovább vevőiknek a konjunktúracsomag keretében csökkentett áfát.

#6
Store Insider
2020-07-13

A külföldi és hazai példák is azt mutatják, hogy a technológiai fejlesztéssekkel megy a harc a vásárlók kegyeiért!

#7
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-07-13

Az #Amibenned van kampány arra ösztönöz, hogy tegyünk többet egy tabumentesebb világért.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-10

A két cég együtt rendezi meg a világ legnagyobb „Bid for Recovery” elnevezésű gasztronómiai aukcióját.

#9
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-07-09

Kínában már látszik, hogyan változnak a fogyasztói szokások.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-09

Jelenléte az üvegpalacknál sokkal kisebb terhet ró a természetre.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.