hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 292
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-29

Nem lesz hova tenni az idei termést.

#2
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-04-11

A belföldi sertéshúsfogyasztás kompenzálhatja az afrikai sertéspestis okozta kiesést.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-06

Gazsi Zoltán vall az Eisberg cégpolitikájáról.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-11

Legalábbis ezt szeretné az AMC - elstartolt a PRODEXPO.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-21

Tavaly év végén ukrán termékek tömkelegére vetett ki embargót Oroszország.

#6
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2018-10-11

Oroszország hazánk egyik legfontosabb stratégiai partnere a mezőgazdaság területén.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-14

Az Oroszország elleni szankcióknak szavaztak meg plusz fél évet.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-29

Lengyelország a legutóbbi 7-8 évben számottevően növelte a csiperkegomba termesztését.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-25

Oroszország biotermelőként készül pozicionálni magát.

#10
Store Insider
2018-07-20

Putyin meghosszabbította a nyugati élelmiszerekre vonatkozó beviteli tilalomról szóló határozatot. 

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.