hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 7
#1
Store Insider
2017-05-10

A japán étrend sok gyümölcsöt, zöldséget és halat tartalmaz.

#2
Store Insider >> rovataink >> márkák
2015-01-06

A cég közzétette 2014-es fenntarthatósági jelentését.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2014-02-21

A Mother készíti a reklámjaikat a továbbiakban.

#4
Store Insider
2012-09-03

A világ talán legismertebb teamárkájának számító Lipton mellett a PG Tips, a Lan Choo és a Lyons is a cég szárnyai alá tartozik.

#5
Store Insider >> rovataink >> innováció
2012-07-09

Mr Proper 2 az 1-ben hipót tartalmazó fertőtlenítőszer.

#6
Store Insider >> rovataink >> innováció
2010-12-03

A megújult Lenorral most megnyújthatjuk a selymes ágynemű okozta örömteli pillanatokat, hiszen az öblítőcsalád egy új puhaságélménnyel ajándékoz meg bennünket egész nap. Ez a selymes puhaság.

#7
Store Insider
2009-06-19
Három vállalkozásra összesen 8 millió forint bírságot szabott ki a Gazdasági Versenyhivatal (GVH), mert az általuk forgalmazott, egyebek között potenciazavarok kezelésére és súlycsökkentésre szolgáló termékeknek a hivatal szerint a fogyasztókat megtévesztő módon gyógyhatást tulajdonítottak.
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.