hirdetés
2020. május. 30., szombat - Janka, Zsanett.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 892
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-04-20

Elsőként kapott oltalmat a hazai sajtok közül a Győr-Moson-Sopron megyei Csemege sajt.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-14

A turizmus és a vendéglátás szünetelését leginkább megszenvedő agrárvállalkozásokat érintik az intézkedések.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-08

A javaslatok kidolgozásában a NAK is részt vett.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-13

A rendezvényt eredetileg április 23. és 25. között tartották volna meg.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-25

A kiállításra kerülő pálinkákat és párlatokat Magyarország legjobb pálinkaszakértői bírálják el.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-01-08

Nem a bor a legkeresettebb ünnepi ital hazánkban- legalábbis az Italkereső adatai alapján. 

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-12-02

Az akció elsősorban az ünnepekhez kötődő termékekre összpontosít.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-12-02

Élelmiszerekkel kapcsolatba kerülő anyagokból az életünk során közel fél kg mennyiséget fogyasztunk el.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-20

A szakemberek 400 ezer tonnát meghaladó szőlőtermést várnak.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-19

A szakemberek az előállítókat és a forgalmazókat egyaránt vizsgálják.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.