hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 878
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-27

A kiadványhoz az agártárca és a Nébih szakmailag és tartalmilag egyaránt hozzájárult a kiadványhoz.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-09

A NAV többek között berkenye-, banán-, sárgadinnye-, birs-, csipkebogyó- és fügepárlatot talált a műhelyben.

#3
Store Insider
2019-09-03

A  brit gin-tradíciót megújító Bulldog Gin nem véletlenül lett a bartenderek egyik kedvence.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-07

Az International Wine and Spirit Competition versenyen szerzett aranyérmet az ital.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-06

Óriáskürtőskalács-sütés is lesz.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-25

A szakirányú továbbképzést a Budapesti Metropolitan Egyetem indítja el.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-12

Az italok palackjait fa hatású címkék díszítik.

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-06-26

A Zwack Unicum Nyilvánosan Működő Részvénytársaság 2019. június 26-án tartotta Éves Közgyűlését.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-26

Az italokat a Nébih már kivonta a forgalomból.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-21

Kiosztották az Országos Pálinka- és Törkölypálinka Verseny díjait.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.