hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 866
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-03

Látványkonyhával, gyermeksarokkal és fotókiállítással várja az érdeklődőket a „Kapj rá!” kampány Agárdon.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-16

Megváltozik a csomagolás, valamint a termékportfóliót is racionalizálják.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-16

Az április 15-én létrejött közép-európai szervezet tizenöt tagozatot foglal magába.

#4
Store Insider
2019-04-15

A beruházás teljes összege  több mint 405 millió Ft volt, melyből közel 195 milliós támogatást nyújtott a kormány.

#5
Store Insider
2019-04-10

Kevés a kifogásolható élelmiszer a boltok polcain.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-05

Április 7-én rendezik meg Budapesten a Magyar Ízek Tavaszi Vásárát.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-03

A kamara szakmai napján 15 érdeklődő ismerkedhetett meg közelebbről a tevékenységgel.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-01

Kereskedelmi főzdék nevezhetik a tételeiket az országos szintű megmérettetésre.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-01

Az elképzelés megvalósulásához csak alkoholok ügyével foglalkozó uniós irányelvet kellene megváltoztatni.

#10
Store Insider
2019-03-26

ProWein 2019: Új látogatói csúcs: 61.500 szakmai látogató 142 országból, kiemelkedő üzletkötések, tudásmegosztás.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.