hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 854
#1
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-03-18

Londonban és Düsseldorfban népszerűsíti a magyar termékeket az Agrármarketing Centrum.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-04

Hamarosan kezdetét veszi a NAK menetrendszerinti „tanuljunk együtt!” programsorozata.

#3
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-02-19

A lepárlóberendezések kétharmadát nem használják a magánfőzők. 

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-08

Milyen hatással vannak a pálinka ízére és élvezeti értékére a jogszabályi előírások?

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-06

2018-2019-es üzleti évének első háromnegyedévében a cég 23,88 milliárd forint bruttó árbevételt ért el.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-28

Az erőgépek mellett többek között vetőmagok és a növényvédő szerek kínálata is bővült.

#7
Store Insider
2019-01-10

Összesen 8.065.154 forintnyi kiszabott bírság lett a téli szezonális mustra mérlege.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-09

2019-ben is folytatódik a NAK nagy sikerű programsorozata.

#9
Store Insider
2019-01-08

Komoly gondok előtt áll a hazai gyümölcslégyártás: rohamosan csökken a felhasználható alapanyag.

#10
Store Insider
2019-01-02

Az üdítőktől a kakaóporig: egy rakás élelmiszernek emelkedett az adója.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.