hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 71
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-09-05

Mérséklődtek az élelmiszerárak augusztusban - adta hírül a FAO.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-08-23

Az egyik legnagyobb termelő ország betiltja a pálmaolaj mentes termékeket.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-08-14

Ajánlásokat fogalmazott meg a Magyar Édességgyártók Szövetsége. 

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-08-06

Egyes saját márkáinál egyáltalán nem fognak pálmaolajat használni az év végére.

#5
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-08-01

Az index csökkenése a gabonák, tejtermékek és cukor árváltozását tükrözi.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-29

A vásárlók körében egyre kedveltebb az egészségtudatos életvitelt támogató kezdeményezés.

#7
Store Insider
2019-07-03

Blockchainnel korszerűsítené élelmiszer-ellátmányi láncait a Nestlé, a világ legnagyobb élelmiszeripari vállalata.

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-06-11

A SPAR vizsgálja, hogy a húskészítményeken felül, az egyéb saját márkás termékkategóriáinál hol csökkenthetné a felhasznált só mennyiségét.

#9
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-06-06

Felfelé kúsznak az élelmiszerárak.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-09

Világszinten a gabonaféléket kivéve az összes alapvető élelmiszer-alapanyag ára emelkedett.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.