hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 77
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-27

Határérték feletti mennyiségben tartalmaz glicidil-észtert a termék.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-09

Főleg a bioüzemanyagok iránti kereslet gerjesztette a drágulást.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-12-10

Konferenciát tartott a szegmens fenntarthatóságáról a Magyar Édességgyártók Szövetsége.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-07

Az elmúlt öt hónapban először emelkedett.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-04

Négyféle snack mix-szel  és háromféle gyümölcsszelettel gazdagodik a szortiment.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-03

Az alacsonyabb cukorárak ellensúlyozták a növényi olajok és húsfélék drágulását.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-09-05

Mérséklődtek az élelmiszerárak augusztusban - adta hírül a FAO.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-08-23

Az egyik legnagyobb termelő ország betiltja a pálmaolaj mentes termékeket.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-08-14

Ajánlásokat fogalmazott meg a Magyar Édességgyártók Szövetsége. 

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-08-06

Egyes saját márkáinál egyáltalán nem fognak pálmaolajat használni az év végére.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.