hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 276
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-25

A kiállításra kerülő pálinkákat és párlatokat Magyarország legjobb pálinkaszakértői bírálják el.

#2
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-02-12

Ismét megnyitja kapuit április első hétvégéjén a VinCE Budapest Wine Show a Várkert Bazárban.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-12-16

Az ITM által megvizsgált termékek fogyasztóvédelmi szempontból kifogástalannak bizonyultak.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-29

A maga szakmájában a világ legjobbjai közé választották Herczeg Ágnest.

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-11-15

A tehetségek bátorítása és a környezet iránti felelősségvállalás is megjelenik a Zwack tevékenységében.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-09

A NAV többek között berkenye-, banán-, sárgadinnye-, birs-, csipkebogyó- és fügepárlatot talált a műhelyben.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-02

A Fluére a szeszes italok élményét nyújtja, az alkoholmentes italok biztonságával.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-07

Az International Wine and Spirit Competition versenyen szerzett aranyérmet az ital.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-25

A szakirányú továbbképzést a Budapesti Metropolitan Egyetem indítja el.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-23

Az ital alapját egy 7 éves prémium francia borpárlat adja.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.