hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 271
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-09

A NAV többek között berkenye-, banán-, sárgadinnye-, birs-, csipkebogyó- és fügepárlatot talált a műhelyben.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-02

A Fluére a szeszes italok élményét nyújtja, az alkoholmentes italok biztonságával.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-07

Az International Wine and Spirit Competition versenyen szerzett aranyérmet az ital.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-25

A szakirányú továbbképzést a Budapesti Metropolitan Egyetem indítja el.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-23

Az ital alapját egy 7 éves prémium francia borpárlat adja.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-12

Az italok palackjait fa hatású címkék díszítik.

#7
Store Insider
2019-06-19

Pálinka azonban csak Magyarországon, magyar gyümölcsből.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-19

A napokban a világ egyik legnagyobb ginfesztiválján is bemutatkozott az Opera Gin Budapest.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-16

Az április 15-én létrejött közép-európai szervezet tizenöt tagozatot foglal magába.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-03

A kamara szakmai napján 15 érdeklődő ismerkedhetett meg közelebbről a tevékenységgel.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.