hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 12
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-04

Hamarosan kezdetét veszi a NAK menetrendszerinti „tanuljunk együtt!” programsorozata.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-09

2019-ben is folytatódik a NAK nagy sikerű programsorozata.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-10-30

Szeszfőzéssel folytatódik a NAK pedagógiai célzatú programsorozata.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-20

Tavaly 8,8 millió liter, ötvenszázalékos pálinkának megfelelő párlatot készítettek a szeszfőzdék.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-14

Pontosította az EU a párlatok megnevezésének használatát.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2014-11-23

Az adók miatt sokan lemondhatnak a bérfőzetésről.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2014-11-18

A hírnevüket féltik a kereskedelmi pálinkafőzdések.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2014-02-14

Megtámadhatja a szabad pálinkafőzést az Európai Bíróság. 

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2013-12-06

Azok előtt tiszteleg egy pálinkáról szóló könyv.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2012-08-05

Az egyetem Élelmiszertudományi Karának pálinkamester szakmérnök, és szaktanácsadó képzése ősztől levelező tagozaton várja az érdeklődőket.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.