hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 307
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-22

A várhatóan 2021 -ben elkészülő új üzemben napi 1,3 millió darab termék előállítását tervezik.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-08

Szavazzon kedvenc boltjára!

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-04-02

Egy vidéki hipermarketet és három szupermarketet modernizált a SPAR mintegy 3,3 milliárd forintból.

#4
Store Insider >> rovataink >> ALDI-ajánlatok
2020-03-20

Teljes kiőrlésű fűszeres sörkifli – Azon melegében. (x)

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-02-17

Idén nyolc tematika körül forog a kiállítás Düsseldorfban, ahol 61 ország, közel 2400 vállalata képviselteti magát.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-02-10

Összegzések és helyzetkép élelmiszeripari szektorokból.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-15

A pékségek 10-15 százalékos áremelést eszközölhetnek a következő hetekben.

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-01-14

A magyarok 20%-a hetente 4 óránál is több időt tölt bevásárlással.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-26

A Nébih szakemberei súlyos hiányosságokat, rágcsáló ürüléket és élő csótányokat találtak az egységben.

#10
Store Insider
2019-11-04

A élelmiszertermékek nyomon követése globális szinten az élelmiszeripar TOP 5 legfontosabb témája között szerepel.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.