hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 371
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-23

Fáradságos lehetett a magokba egyenként beletölteni az anyagot.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-26

Az ünnepségen Varga Mihály az adózással kapcsolatos közelmúltbeli változásokat ecsetelte.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-10

Összesen mintegy ötezer üveg illatszert foglalt le a hatóság.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-15

Egy budapesti raktárépületben bukkantak az „árukészletre” a pénzügyőrök.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-09

Az országok garmadáján átívelő ellenőrző-hadjáratokban a magyar hatóságok is tevékenyen részt vettek.

#6
Store Insider
2019-06-06

HENT-OGYÉI: a magyarok 40%-a szerint kockázatos az internetes gyógyszervásárlás.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-03

Egy illatszereket pakoló férfi ébresztett gyanút a pénzügyörökben.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-20

A Nagy István agrárminiszterrel készített exkluzív interjú teljes változata. 

#9
Store Insider
2018-10-24

XI. PANGEA akció: 116 országban 500 tonna hamis tablettát foglaltak le.

#10
Store Insider
2018-09-06

Egymillió forintos bírságot szabtak ki egy tonna jelöletlen terményért.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.