hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1189
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-21

Független kisboltok és vásárlóik egészségének megóvására indult program.

#2
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-05-20

Az áruházak 90 százaléka vesz részt az élelmiszermentésben. Most 42 millió forintnyi termékadományt adtak.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-18

Már a SPAR teljes üzlethálózatában elérhetőek a többször használatos tasakok, valamint a szilikonfedelek.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-12

Készpénzmentes fizetés az online pénztárgépeknél: máris megszületett az első hazai megoldás. (X)

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-08

Szavazzon kedvenc boltjára!

#6
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-05-07

A vásárlók és a dolgozók is számíthatnak a Coop üzletláncra.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-07

A kiskereskedelmi lánc üzletenként 243 millió forintot fordított a szupermarketek korszerűsítésére.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-06

Az élelmiszerboltokban 15%-kal többet, a ruházati boltban fele annyit vásároltunk.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-06

Hamarosan az áruházlánc összes hipermarketjében lesz önkiszolgáló kassza.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-04-27

Az önkiszolgáló kasszák használatát az Országos Kereskedelmi Szövetség is javasolja.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.