hirdetés
2020. augusztus. 15., szombat - Mária.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 64
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-28

Már márciusban elkezdődött a létszámcsökkentés.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-25

Már megindult az újranyitás.

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-05-07

A vásárlók és a dolgozók is számíthatnak a Coop üzletláncra.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-26

A koronavírus például a tengerentúli szupermarketek működését is felforgatja.

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-02-13

Párhuzamos interjú a Laurel vezetőivel: Bessenyei István tulajdonossal és Bessenyei Attila ügyvezető igazgatóval.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-02-03

Az Európai Bizottság szakportálján tovább nőtt a bolti eladó állásokat kínáló hirdetések száma.

#7
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-01-09

A minimálbérek emelése alulról tolja, a munkaerő hiánya felülről húzza a béreket a boltos világban is.

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-10-31

Folyamatosan emelkedik az eladók létszáma, mégis óriási a hiány, ami a betöltetlen álláshelyek statisztikáiból is látszik.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-09-20

A minimálbér emelése alulról tovább tolta, a munkaerőhiány felülről húzta a béreket.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-17

Új fejlesztés az önkiszolgáló pénztáraknál elkövetett csalások ellen.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.