hirdetés
2020. július. 15., szerda - Henrik, Roland.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 50
#1
Store Insider
2020-07-13

A külföldi és hazai példák is azt mutatják, hogy a technológiai fejlesztéssekkel megy a harc a vásárlók kegyeiért!

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-09

Megtartotta a járványidőszakot követő első Üzleti Klub eseményét a Magyar-Kínai Gazdasági Kamara.

#3
Store Insider
2020-07-08

A koronavírusok főleg légúti megbetegedéseket okoznak, de vajon terjednek-e élelmiszerek útján?

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-08

Megválasztották az Év Fagylaltját.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-07-07

A humántőke fejlesztése soha nem volt olyan időszerű, mint most.

#6
Store Insider
2020-06-30

A koronavírus miatt 10%-kal nőtt az európai kisker forgalma. A napi fogyasztási cikkek hazai piaca 18%-kal bővült.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-24

Az Erste elemzője szerint a vártnál jobban kezelték a válsághelyzetet a hazai kisvállalkozók.

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-06-23

Interjú Alberto di Leóval, az Unilever Magyarország ügyvezető igazgatójával.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-22

2019-ben magyarországi történetének legjobb évét zárta a vállalat.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-17

Rekordmértékben nőtt a kiskereskedelem és a vendéglátás forgalma májusban az USA-ban.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.