hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 16
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-14

Exkluzív interjú Papp Andrással és Papp Jánossal, a Manna ABC tulajdonosaival.

#2
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2018-11-28

Az Év Agrárembere: a döntősök a vidék erejét is képviselik!

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-07-03

Megéri McDonald’s-beszállítóvá válni, mert az étteremlánc hosszú távon is stabil, kiszámítható partner.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-13

Az élelmiszer fogalma ma már több mint maga a termék.

#5
Store Insider
2017-06-23

A korábbi nagy próbákhoz hasonlóan idén is találkozhatunk majd népszerű sportolókkal. a 35. Lidl Balaton-átúszáson. 

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-11-28

Eredményesen zárult a Magyar Élelmiszerbank Egyesület hétvégi Karácsonyi Adománygyűjtése. 

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-11-10

Kacsamáj macaron, fekete currys skót lazac, csokoládé erdő - "nézni is tereh".

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-07-20

Megtartotta tisztújító küldött közgyűlését a Terméktanács.

#9
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem >> Penny
2015-11-30

Karácsonykor 270 tonna élelmiszert osztanak szét.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2015-11-25

A karitatív akcióhoz 2015-ben a Centrál Színház művészei is csatlakoznak.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.