hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 465
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-19

Hat startup mutatkozott be a NAK TechLab második alkalommal megrendezett befektetői eseményén.

#2
Store Insider
2020-05-13

Meghódítják a gasztrovilágot a génbankból kiszabadított ritka paradicsomok.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-04

Idén is folytatódik az ÖMKI tavaly elindított, népszerű kezdeményezése.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-22

Az áruházlánc egységeiben kapható termékek garmadája kap új csomagolást.

#5
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2020-04-14

Szervezetünk immunválasza megerősíthető megfelelő mennyiségű zöldség és gyümölcs fogyasztásával.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-06

Az ÖMKI munkatársai hiteles online forrásokat biztosítanak a biogazdálkodás iránt érdeklődőknek.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-02

Aki ezekből fogyaszt, sokat tehet immunrendszere erősítéséért.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-03-13

Exkluzív beszélgetés Burján Csabával az Unilever Food Solutions South East Europe  managing directorával.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-13

A rendezvényen 150 precíziós gazdálkodási, illetve agrárinformatikai előadás várja a látogatókat.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-13

Kéntartalmú adalékanyag miatt kellett visszahívni a terméket.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.