hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 11
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-08-22

Avagy - mitől jár vissza a fogyasztó újra és újra vásárolni? Földi Miklós előadásának 2.része.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-08-21

Hogyan lehet ma piaci szereplőként megfelelni a perszonalizációnak?

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-22

A párizsi technológiai világkonferencián mutatta be a L’Oréal a „Határtalan szépség”-et.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-25

Életmódra hangolt vásárlás, fogyasztókra hangolt stratégia - ez az idei FMCG TOP mottója.

#5
Store Insider >> rovataink >> innováció
2019-04-01

Technológia és jövő az élelmiszer-fogyasztásban.

#6
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-11

Aktuális kérdések, ahogyan a vezérek látják.

#7
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2018-04-26

Látlelet, megoldások az FMCG szektorban.

 

#8
Store Insider >> rovataink >> innováció
2018-04-25

Növekvő kereskedelmi mutatók mellett, csökkenő boltszámok.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2015-10-09

Még mindig a Freemail az emailmarketing fő terepe. Konferenciabeszámoló.

#10
Store Insider >> 20 évesek vagyunk
2012-08-15

1994-ben a Tesco az első külföldi kereskedelmi láncok egyikeként jelent meg a piacon a nyugat-magyarországi S-Marketek felvásárlásával.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.