hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 662
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-17

Az eljövendő évtizedben 100 milliárd forintnyi beruházást tervez megvalósítani a vállalat.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-17

A jövőben a bank konzultációkkal, előrejelzésekkel és elemzésekkel fogja támogatni a bortermelők munkáját.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-13

A nonprofit cég standján hét magyar kiállító mutatja be portékáját.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-25

Íme, az öt esélyes.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-18

Két balatoni nedűt választottak ki győztesnek.

#6
Store Insider
2019-04-15

A beruházás teljes összege  több mint 405 millió Ft volt, melyből közel 195 milliós támogatást nyújtott a kormány.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-11

Az idei házigazda a Kunsági Borvidék lesz.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-05

Várhatóan mintegy húsz REDy jelenik meg az elkövetkező napokban a piacon.

#9
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-27

Közel 10%-os növekedés: több mint 617 milliárd forint forgalmat realizált a SPAR 2018-ban.

#10
Store Insider
2019-03-26

ProWein 2019: Új látogatói csúcs: 61.500 szakmai látogató 142 országból, kiemelkedő üzletkötések, tudásmegosztás.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.