hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 402
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-23

Az „okos bevásárlóközpont” nemsokára szerkezetkész állapotba kerül.

#2
Store Insider
2019-03-08

Váltásra kényszerítheti a kereskedőket az új utalvány-szabályozás.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-28

A két cég kilenc boltot érintő fúziója kapcsán nem érkezett megkeresés a kormányhivatalhoz.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-26

Napokon belül kihirdethetik a jogszabály legújabb verzióját.

#5
Store Insider
2019-01-18

Applikációval rendelték és Kínából hozatták a karácsonyi ajándékokat tavaly a magyar fiatalok.

#6
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-01-10

Elkapkodták az ünnepek előtt a szánkókat, az újabb szállítmányok még nem érkeztek meg.

#7
Store Insider
2018-12-21

Január elsejétől 18%-ról 5% százalékra csökken az ESL és az UHT tejek forgalmi adója.

#8
Store Insider
2018-11-15

Az imázsfilm az Etele Plaza korszerűségét és multifuncionalitását mutatja be.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-14

Már a felújítás is engedélyköteles - több hónapot is csúszhatnak a kiskereskedelmi cégek beruházásai. 

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-11-07

Sopronban nyitotta meg második superstore formátumú üzletét az Auchan.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.