hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 125
#1
Store Insider
2019-06-13

Ismét mintát vett a Dunából egy független laboratórium, ezúttal Esztergomnál.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-22

Szakít az eldobható plasztik poharakkal a rendezvény.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-14

Forgalomgeneráló csupasz termékek: ahol bevezették, megnőtt az eladás.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-02

A cég termékei között szerepelnek például kínai levesek, édességek, és pudingporok csomagolásai is.

#5
Store Insider
2019-04-11

Műfű, műanyagtojás, műanyagkosár és temérdek felesleges csomagolás? Ne műanyagot hozzon a nyuszi!

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-05

Siker esetén a technika nagyban elősegítheti a cég 2025-re kitűzött céljainak megvalósítását.

#7
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-21

További 210 tonnával kevesebb műanyagot használ a Lidl.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-22

Úgy néz ki, zamat szempontjából nem mindegy, hogy milyen csomagolásban vásároljuk meg az italt.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-12-21

Az egyszer használatosakat nagy valószínűséggel igen.

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-12-06

Törzsvásárlói programok: tíz magyar fogyasztó közül nyolcan lojálisak kedvenc élelmiszerüzletükhöz.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.