hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 100
#1
Store Insider
2019-03-22

Duna-Tisza közi Agrár Expót és Gasztronómiai fesztivált 2019. március 23-24-én Kiskőrösön.

#2
Store Insider
2019-03-14

A Budapesti Gazdasági Egyetem hallgatója nyerte az Olivier Roellinger nevű rangadó kelet-európai döntőjét.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-25

A rendezvényen többek között az afrikai sertéspestis vadászatra gyakorolt hatásairól is szó esik majd.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-12-20

Márpedig fontos lenne, hogy a lakosság hétköznapi táplálkozásába is beépüljön.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-12-07

A Debreceni Egyetem kutatóinak új technológiájával akár egy év alatt elérhető az egyedek ivarérettsége.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-12-06

Az utolsó hónapban a kiskereskedelmi forgalom rekord növekedésére számít az OKSZ.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-11-26

A karácsonyi időszakban akár negyedével is nőhet az átlagos vásárlói kosár.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-09

Egyre több prémiumterméket vásárolnak a fogyasztók - 30-40 százalékkal növekedhet a kosárérték.

#9
Store Insider
2018-09-06

Halegészszégyügyi kiadvány segíti a termelés.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-31

Fenntarthatatlanná vált az áfacsökkentés után ígért 17-22 százalékos árleszállítás.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.