hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 927
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-16

Nemes ügy érdekében indít közös akciót a Tesco, a Mars és az Élelmiszerbank.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-15

A Spice Communication készítette az áruházlánc kampányát.

#3
Store Insider
2019-05-10

Interjú Németh Ottóval, a Henkel Beauty Care üzletág-igazgatójával.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-03

Az ügynökség feladata a Kalumba tavaszi kampányának levezénylése lesz.

#5
Store Insider >> rovataink >> reklámok
2019-04-15

A Nestlé termékeit is tartalmazó Instagram posztok pár nap alatt több mint 50,000 emberhez jutottak el.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-11

Az idei házigazda a Kunsági Borvidék lesz.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-05

A kétnapos kampány alatt számos étterem fog intenzíven részt venni a bárányhús népszerűsítésé-ben.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-04

A magyar kártyára építi új promóciós kampányát a CBA.

#9
Store Insider
2019-04-02

A SPAR üzleti filozófiájának egyik sarkalatos pontja a környezettudatos vállalatirányítás.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-01

Az új kampányért már a cég ügynökségi partnere, a Carbon Group felel.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.