hirdetés
2020. augusztus. 14., péntek - Marcell.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1008
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-08-04

Augusztus 7-8-án bárányhúst népszerűsítő Bárány napokat tartanak.

#2
Store Insider >> rovataink >> ALDI-ajánlatok
2020-07-31

Az ALDI iskolakezdési akció: széles termékkínálattal várják a tanulásra készülő gyermekeket és szüleiket. (x)

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-07-29

Egy pandémia hatásai: Kurucz Péter, kereskedői kapcsolatok igazgató, Nielsen Connect.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-27

A cég új amerikai kampánya szerint ennyi elég is volt az idei évből.

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-07-24

Példaértékű helyi összefogást indított egy promócióval a Gyulahús. (x)

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-16

A fiatal felnőttek borfogyasztási szokásait kívánja minőségi mederbe terelni a kezdeményezés.

#7
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-07-09

A HELL ENERGY Magyarország intenzív kampányokkal és jelenléttel újrapozícionálja XIXO brandjét.

#8
Store Insider
2020-07-09

A veszélyhelyzet után is maradnak az élelmiszerbeszállítók számára kedvező szabályok.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-09

A két új pályázat a koronavírus-járvány okozta válság átvészelésében nyújt segítséget a termelőknek.

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-07-08

Hetven százalékkal több rendelésre számít az eMAG Marketplace 2020-ban.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.