hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 299
#1
Store Insider
2019-03-21

Automatizálásokra készül a pulykaágazat, amely helyzete a tavalyi nem túl kiemelkedő év ellenére is stabil.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-04

Étrendi felvilágosítás a kóros elhízás elkerüléséhez.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-05

Kezdenek felhalmozódni a készletek.

#4
Store Insider
2018-12-18

Dosso Gabi, a Gallicoop háziasszonya elárulja hogyan kerülhet omlós, ropogós pulyka a karácsonyi asztalra.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-12-10

Decemberben mintegy 20-25 százalékkal bővülhet a növekvő kereslet miatt.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-12-06

Az utolsó hónapban a kiskereskedelmi forgalom rekord növekedésére számít az OKSZ.

#7
Store Insider
2018-12-05

Exkluzív interjú Giacomo Pedranzinivel, a Kométa 99 Zrt. ügyvezető igazgatójával.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-12-05

Egy hónap állt az áruházlánc vásárlóinak rendelkezésére, hogy szó szerint kisüssenek valamit.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-12-03

Retró zamatok és karácsonyi ízélmények határozzák meg a kollekciót.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-11-26

A karácsonyi időszakban akár negyedével is nőhet az átlagos vásárlói kosár.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.