hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 315
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-12-10

Halburgerrel és aszalt szilvás pulykakolbásszal készült szendviccsel gazdagodott a cég kínálata.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-27

A hálaadás története az 1600-as évekre nyúlik vissza.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-27

Idén közel 400 tonna szaloncukrot tervez értékesíteni az áruházlánc.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-11-19

Pulykaszalámit és -snacket is kínál hamarosan a sárvári cég.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-15

Új stratégia készült a baromfiszektor korszerűsítéséhez.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-14

Semleges íze miatt a pulykahús kiválóan társítható a legkülönfélébb fűszerekkel és alapanyagokkal.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-08

A madárinfluenzát követően ma már túltermelés mutatkozik a lúdágazatban.

#8
Store Insider >> rovataink >> ALDI-ajánlatok
2019-09-30

Az egyik ok, amiért várjuk az őszt, hogy végre itt a gesztenyeszezon! (x)

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-14

A hatóságok most azt vizsgálják, mely üzletekbe juthatott a termékből.

#10
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-08-09

A fitneszmánia és a zöldségek drágulása is felfelé hajtja a ready-to-eat termékek forgalmát.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.