hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 330
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-07-02

Megújuló energiából juthat versenyelőnyhöz a Gallicoop a világpiacon.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-30

A Fény Utcai Piac felmérést készített a hazai étkezési szokásokról.

#3
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2020-06-09

Nagy István: a koronavírus után a legfontosabb dolog a fejlesztés.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-05-28

Közel hetvenféle grilltermékkel és környezetkímélő grilleszközökkel indítja az idei sütési szezont a Lidl Magyarország.

#5
Store Insider >> rovataink >> ALDI-ajánlatok
2020-05-25

A vásárlók számos csirke-, pulyka-, kacsa-, sertés-, valamint marhahús között válogathatnak. (x)

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-21

A kimutatott mikroorganizmusok a nagy kockázatú fertőzések ellen alkalmazott antibiotikumoknak is ellenállnak.

#7
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2020-03-23

Hogyan lehet egy vállalkozás az állam számára létfontosságú? 

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-12

A hazai gazdaságokban a szárnyasok és a kiskérődzők létszáma is zsugorodott.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-05

A SPAR honosította meg Magyarországon a negyed évszázada még ismeretlen hipermarket-formátumot.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-05

Az év eleji madárinfluenzás esetek főleg a pulykatartást érintik.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.