hirdetés
2020. augusztus. 14., péntek - Marcell.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 136
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-07-31

 A rágó múltjáról és jövőjéről tartott szakmai konferenciát a Magyar Édességgyártók Szövetsége.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-24

A Walmark kampánya közvetlenül szólította meg a gyermekeket a termék megvásárlására.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-01-17

Kapszula és shake-alap: évi kétmilliárd forinttal küzdünk a túlsúly ellen.

#4
Store Insider >> rovataink >> innováció
2020-01-15

Az elmúlt 50 évben ezek az informatikai projektek voltak a legnagyobb hatással a világra. Az egyik a vonalkód.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-14

Kisebb szemléletváltás látszik kibontakozni a frissítő italok globális piacán.

#6
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-09-24

Az uniós hatóságok 2013 és 2017 között csaknem 12 milliárd euro értékben foglaltak le hamisított árut.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-29

A rágómárka már negyedszer kér minket is, hogy a hátrányos helyzetű gyerekeket segítsük magabiztosabbá tenni.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-27

Útmutató a tejcukorérzékeny emberek mindennapjainak megkönnyítéséhez.

#9
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-08-01

Közel 8 millió forint támogatás gyűlt össze a nélkülözők számára.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-16

Nemes ügy érdekében indít közös akciót a Tesco, a Mars és az Élelmiszerbank.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.